Over ons

DE OPRICHTERS

Ronnie Vagevuur

Eigenaar

   


Margot Vagevuur – De Haan

Eigenaar

   


Aan de Chr. Hogeschool Windesheim te Zwolle heb ik de opleiding HEAO – Accountancy (richting AA) gevolgd. Ik heb meer dan 20 jaar ervaring in het bedrijfsleven op verschillende gebieden van de financiële branche. Hierna heb ik besloten een eigen administratiekantoor te starten om zo mijn eigen visie te kunnen realiseren: tegen aantrekkelijke tarieven de kwaliteit leveren die gevraagd wordt door onze klanten. De kwaliteit hebben wij geborgd via het NOAB-keurmerk.

Na mijn studie HEAO Commercieel Linguïstisch aan de Hogeschool Drenthe heb ik bij KPN het Retail College gedaan. Ik heb meer dan 20 jaar ervaring in het bedrijfsleven op verschillende gebieden van detailhandel, klantenservices en management van klantenservices. Waaronder manager van Klantenservice bij Unigarant en Electrabel van afdelingen met 30-40 fte, hierbij heb ik mijn ervaring met personeelsmanagement opgedaan.

ONTMOET ONS TEAM

Liset Rumathé – Marsman

Senior Assistent Accountant

De grote veelzijdigheid maakt het werken bij Vagevuur Administratie & Advies leuk en uitdagend


Mark Roelofs

Senior Assistent Accountant

Elke dag is hier anders en onvoorspelbaar, dat maakt het werken hier zo leuk.  


Sinds augustus 2013 ben ik werkzaam als junior assistent-accountant bij Vagevuur Administratie & Advies. Hiervoor heb ik de HBO-opleiding Bedrijfseconomie gevolgd. Mijn dagelijkse werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het verwerken van administraties,
samenstellen van jaarrekeningen en verzorgen van de aangiften inkomsten-, omzet- en vennootschapsbelasting.
Dankzij de grote diversiteit van onze klanten blijven deze werkzaamheden interessant en afwisselend.

In april 2015 ben in begonnen met werken voor Vagevuur Administratie & Advies.
Op dat moment was ik nog bezig met afstuderen voor mijn studie HBO-accountancy, deze heb ik inmiddels afgerond.
Mijn dagelijkse werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het verwerken van administraties, het uitwerken van vraagstukken op fiscaal en administratief gebied, het samenstellen van jaarrekeningen en verzorgen van de aangiften inkomstenbelasting.

Janneke Jansen – Nijland

Senior Assistent Accountant

Het totaalpakket voor de klant mogen verzorgen , maakt het werk leuk en uitdagend.


Sinds 1 september 2019 ben ik begonnen als Assistent Accountant bij
Vagevuur Administratie & Advies.

Ik ben geboren en opgegroeid in Hulsen gemeente Hellendoorn. Nu woonachtig met mijn gezin in de Beuseberg Holten.

Ik heb ruim 23 jaar ervaring als Assistent Accountant. Mijn loopbaan ben ik begonnen bij Webbink Accountants & Adviseurs te Hellendoorn, hier heb ik 17 jaar gewerkt.  Daarna gedurende 7 jaar meer specialisme en kunde geleerd  bij Alfa Accountants & Adviseurs te Nijverdal,  door deze ervaringen proberen de kwaliteit van het werk voor de klant te waarborgen. De keuze om naar een ander kantoor te gaan is geboren door de laagdrempeligheid bij Vagevuur Administratie & Advies en het sociale directe klanten contact dat mij aansprak.

Opererend met een kleiner team, betekent kortere lijnen voor de klant en met elkaar, opdat we de klant zo optimaal mogelijk kunnen bedienen.

Marijke Tijhuis – Wierbos

Senior Assistent Accountant

De gemoedelijke sfeer en het persoonlijke klantencontact zorgen ervoor dat ik met veel plezier naar mijn werk ga.


Op 1 augustus 1991 ben ik na school begonnen als assistent accountant bij Webbink Accountants & Adviseurs in Hellendoorn.

Hier heb ik ruim 21 jaar met veel plezier gewerkt. Daarna heb ik nog 7 jaar ervaring opgedaan bij een groter accountantskantoor in Nijverdal.

Ik ben geboren in Hellendoorn en heb hier jarenlang met veel plezier gewoond. Momenteel woon ik met mijn man en twee dochters in Hoge Hexel.

Een kleiner kantoor met meer persoonlijk contact met de klanten past beter bij mij en daarom ben ik afgelopen november met veel enthousiasme gestart bij Vagevuur Administratie & Advies.

Ik zal administraties gaan verwerken en  jaarrekeningen samenstellen.

Tevens zal ik de aangiften inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en omzetbelasting verzorgen.

Het persoonlijke contact met klanten en de leuke werkzaamheden met fijne collega’s zorgen ervoor dat ik met veel plezier naar mijn werk ga.

VERTROUWD, VERZORGD, VASTE PRIJS

  • TRANSPARANTIE

    Zowel in werkzaamheden als ook in de prijs voor onze dienstverlening. Dus geen verassingen achteraf! Dat vinden wij belangrijk.

  • KWALITEIT

    Altijd streven naar de beste dienstverlening hebben wij hoog in het vaandel staan. Dat is voor u en ons belangrijk!

  • MEEDENKEN MET U

    Dat vinden wij vanzelfsprekend. Even een telefoontje/mailtje voor een korte vraag aan uw boekhouder vinden wij geen probleem en leidt niet gelijk tot een peperdure factuur.

  • ONTWIKKELINGEN ACTIEF OMARMEN

    Wij monitoren ontwikkelingen die in de markt zich voordoen en wachten niet af tot het onvermijdelijke en de wetgeving iets voorschrijft.

KWALITEIT

Samenwerken is voor ons niet alleen een dienst of product in ruil voor geld. Wij denken graag met u mee en streven naar de beste kwaliteit dienstverlening voor onze klanten, onder andere via: